HEM / AKTUELLT

SRF ÅRSSTÄMMA 2018

Skärgårdarnas Riksförbunds årsstämma mars 2018 fick flyttas från planerade Hasselö i Småland till Västervik på grund av rådande isläge.

Årsstämman 2018 hölls den 24-25 mars i Västervik

2018-03-25 11-32-49

Medlemsföreningarnas tidningar

Tidningarna läggs i högerspalten på denna informations sida.

Några föreningar ger ut tidningar och skickar dessa till SRF. Här har vi till exempel Bränningen från Söderhamns kust- och skärgårdsförening, Ö-bladet från Vinön, Nämdö Nu från Nämdö, Blidö Frötunas tidning Medlemsbladet samt Bohusläns skärgårdsråds Nyhetsblad. De flesta föreningar ger ut tidningar tre, fyra gånger om året medan några ger ut ett månadsblad. Bilderna på framsidorna är klickbara och länkar till respektive tidning.

Se tidningsuppslag

För att se tidningarnas uppslag rekommenderas inställt visningsläge på din dator: Visa/sidvisning/ Två, Visa luckor mellan sidorna, Visa försättsblad

INFORMATION FRÅN MEDLEMSFÖRENINGARNA

Aktuell information från föreningarna

Här kan föreningarna lämna sina bidrag om aktuella händelser.

Varierad information från medlemsföreningarna kan hamna här, vi får se vad som skickas in till redaktören.

TIDNINGAR FRÅN VÅRA MEDLEMSFÖRENINGAR

Klicka på framsidan för att få upp tidningen!